علائم رفلاکس چجوریه؟

۲ پاسخ

منم بنظرم چن روزیه گرفتارش شدم
بچم‌همش بیقراره 😭😭

مثل اینه که شیر رو توی دهنش بر گردونده، داره مزه مزه میکنه
کف از دهنش میده بیرون
صدای خس خس سینه رو میشنوی
گاهی اوقات بخاطر برگشت شیر تک سرفه هایی داره
بی قرار ی هایی داره که گاهی اوقات با کولیک همراه هست
تو حالت های شدید تر بچه بعد از شیر خوردن بالا میاره و استفراغ های شدید داره

سوال های مرتبط

مامان دوتا فندوق مامان دوتا فندوق ۸ ماهگی
مامان کیان و کیاشا ♥️ مامان کیان و کیاشا ♥️ ۳ ماهگی
مامان کیان و کیاشا ♥️ مامان کیان و کیاشا ♥️ ۳ ماهگی
مامان مینل🩷 مامان مینل🩷 ۳ ماهگی
مامان اریشاه مامان اریشاه ۳ ماهگی
مامان نرمالو مامان نرمالو ۱۵ ماهگی
مامان حانیه خانم مامان حانیه خانم ۱۰ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۳ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ ماهگی