دخترا علایم تب سینه چجوریه؟

۳ پاسخ

مهدیه جون ماساژ بده سینه تو
و اینکه شیر دوش برقی کرایه کن
من کرایه کردم

زیر دوش اب گرم ماساژ بدین یا کیسه اب گرم بزارین برای تب و لرزش هم استامینوفن با ژلوفن بخورین اگه تا ۲۴ ساعت برطرف نشه نیاز به آنتی بیوتیک داره برای من دوبار شد هم لرزش شدید بود هم درد خیلی بدی داشت از وقتی بچه بزرگتر شد بیشتر شیر خورد دیگه اتفاق نیفتاد
مراقب باشین خدایی نکرده آبسه نشه

من هر روز سر یه ساعت مشخص تب میکردم

سوال های مرتبط

مامان لوبیا🫛 مامان لوبیا🫛 ۱۱ ماهگی
مامان جهان🫠🐣 مامان جهان🫠🐣 ۳ ماهگی
مامان کوپولی💙 مامان کوپولی💙 ۴ ماهگی
مامان مینل🩷 مامان مینل🩷 ۳ ماهگی
مامان اریشاه مامان اریشاه ۳ ماهگی
مامان نرمالو مامان نرمالو ۱۵ ماهگی
مامان دوتا فندوق مامان دوتا فندوق ۸ ماهگی
مامان کیان و کیاشا ♥️ مامان کیان و کیاشا ♥️ ۳ ماهگی
مامان شهرزادوشاهان🧿 مامان شهرزادوشاهان🧿 ۴ ماهگی
مامان احمد🐣 مامان احمد🐣 ۱ ماهگی