سلام خانما علائم رفلاکس چجوریه؟؟

۳ پاسخ

خس خس دماغ
بالا اوردن زیاد
جویدن لب مثل ادامس خوردن
وزندهی کم

شیر میاد دهنش، استفراغ میکنه زیاد

پسرم خس خس سینه داشت

سوال های مرتبط

مامان جهان🫠🐣 مامان جهان🫠🐣 ۳ ماهگی
مامان کوپولی💙 مامان کوپولی💙 ۴ ماهگی
مامان کیان و کیاشا ♥️ مامان کیان و کیاشا ♥️ ۳ ماهگی
مامان کیان و کیاشا ♥️ مامان کیان و کیاشا ♥️ ۳ ماهگی
مامان اریشاه مامان اریشاه ۳ ماهگی
مامان پسرام 😘😘 مامان پسرام 😘😘 ۹ ماهگی
مامان دیانا مامان دیانا ۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۴ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان ❣️ بهراد ❣️ مامان ❣️ بهراد ❣️ ۷ ماهگی