سلام خانما علائم رفلاکس پنهان چیه؟

۳ پاسخ

سلام گلم دایرکت بهم میدی نمیتونم بهتون دایرکت بدم

بچه من رفلاکس داره
سینه اش خس خس میکنه و بینی هاش حالت کیپه و صدای خر خر میاد یوقتا ازش
بعضی وقتا عق میزنه اما بالا نمیاره
و اینکه سرفه میکنه یوقتا مثل اینکه نفسش بگیره بخواد با سرفه کردن نفسش رو باز کنه اونجوری

سوال منم هست و باید چیکار کنیم درمانش چیه

سوال های مرتبط

مامان آقا یاشار_آرشام مامان آقا یاشار_آرشام ۴ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۷ ماهگی
مامان علیرضای مامان مامان علیرضای مامان ۱۳ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۱۰ ماهگی
مامان سید یزدان مامان سید یزدان ۷ ماهگی
مامان 🩷آنیسا🩷 مامان 🩷آنیسا🩷 ۳ ماهگی
مامان نینی 🩵🧸 مامان نینی 🩵🧸 ۱۱ ماهگی
مامان فرهان مامان فرهان ۴ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۲ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان رهام و روشا مامان رهام و روشا ۸ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱۰ ماهگی