۳ پاسخ

حتماً باید آروغشو بگیری حتی اگه خواب بود بعد شیر ی ۲۰ دفه تا نیم ساعت سرشونت نگهش دار وموقع خواب بالشتشو شیب دار بذار و موقع شیردهی هم همینطور شیب باشه...اگه شیرخودتو میدی لبنیات کمتر مصرف کن بخصوص شیر گاو خیلی کم مصرف کن

خس خس سینه و کیپ شدن بینی و ترشح آب دهان وهرازگاهی عوق زدن و تک سرفه از علائم رفلاکس پنهان

سوال منم هس ...یکی از علائمش وزن اضاف نکردن

سوال های مرتبط

مامان ❣️ بهراد ❣️ مامان ❣️ بهراد ❣️ ۷ ماهگی
مامان آقا یاشار_آرشام مامان آقا یاشار_آرشام ۴ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۷ ماهگی
مامان علیرضای مامان مامان علیرضای مامان ۱۳ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۱۰ ماهگی
مامان سید یزدان مامان سید یزدان ۷ ماهگی
مامان 🩷آنیسا🩷 مامان 🩷آنیسا🩷 ۳ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۲ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۵ ماهگی
مامان رُز💗 مامان رُز💗 ۱۷ ماهگی
مامان دلبندم مامان دلبندم ۸ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۷ ماهگی
مامان حلما مامان حلما ۸ ماهگی