سلام مامانا علائم رفلاکس پنهان چیه

۵ پاسخ

خس خس سینه ،،حالت آدامس جویدن ،،سخت آروغ زدن،،کشیدن زیاد دست و پا موقع خواب،،خواب خیلی سبک

چرا دیگ تو خواب خودم میدم اروغشم میگیرم ولی دیگه بیدار نمیشه

چند وقت بعد رفلاکس خوب میشه

بی قراری و گریه زیاد

خس خس کردن سینه
شیر تا بالا میاد مث آدامس میجوعه

سوال های مرتبط

مامان رهام و روشا مامان رهام و روشا ۸ ماهگی
مامان ماهان🌙لنا⭐️ مامان ماهان🌙لنا⭐️ ۱۰ ماهگی
مامان نبات مامان نبات ۱۵ ماهگی
مامان hamin ❤️ مامان hamin ❤️ ۱۵ ماهگی
مامان سلدا و آرین♥️😘 مامان سلدا و آرین♥️😘 ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی
مامان فرهان مامان فرهان ۴ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۲ ماهگی
مامان ❣️ بهراد ❣️ مامان ❣️ بهراد ❣️ ۷ ماهگی