منم دخترم ۴۵ روزشه ، دیشب اولین بار بالا اورد ، امروز صبحم بالا اورد
رفتم دکتر سونو کرد گفت رفلاکسه
علائمشم حالت ادامس جویدن و خس خس بینی بود من نمیدونستم علتش چیه
واینکه خودشو به پشت میکشه
دارو های معده داد و شیرخشک بیومیل ضد رفلاکس
گفت تا ۶ ماهگی از این شیر باید بدی
دخترمنم دکتر گفت رفلاکس داره همش دهنش پرکفه انگار دماغش کیپه نمیدونم چیکارکنم
و اینکه بچه ها شیر نمیخورن
شیر میاد تو گلوش ولی خارج نمیشه
من بردمش دمتر گفت رفلاکس داره
علایمش اینا بود خس خس سینه ،برگشت شیر ب دهان و بالا اوردن،حالت ادامس جویدن دیگه اینا یادم مونده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.