مامانا علائم رفلاکس چیه ؟اصلا رفلاکس پنهان چیه؟

۵ پاسخ

منم دخترم ۴۵ روزشه ، دیشب اولین بار بالا اورد ، امروز صبحم بالا اورد
رفتم دکتر سونو کرد گفت رفلاکسه
علائمشم حالت ادامس جویدن و خس خس بینی بود من نمیدونستم علتش چیه
واینکه خودشو به پشت میکشه
دارو های معده داد و شیرخشک بیومیل ضد رفلاکس
گفت تا ۶ ماهگی از این شیر باید بدی

دخترمنم دکتر گفت رفلاکس داره همش دهنش پرکفه انگار دماغش کیپه نمیدونم چیکارکنم

و اینکه بچه ها شیر نمیخورن

شیر میاد تو گلوش ولی خارج نمیشه

من بردمش دمتر گفت رفلاکس داره
علایمش اینا بود خس خس سینه ،برگشت شیر ب دهان و بالا اوردن،حالت ادامس جویدن دیگه اینا یادم مونده

سوال های مرتبط

مامان پندار و دیدار مامان پندار و دیدار ۱۴ ماهگی
مامان نبات مامان نبات ۱۵ ماهگی
مامان hamin ❤️ مامان hamin ❤️ ۱۵ ماهگی
مامان سلدا و آرین♥️😘 مامان سلدا و آرین♥️😘 ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی
مامان 🍼 رادوین جان🍼 مامان 🍼 رادوین جان🍼 ۳ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان رهام و روشا مامان رهام و روشا ۹ ماهگی
مامان آقا یاشار_آرشام مامان آقا یاشار_آرشام ۴ ماهگی