علائم رفلاکس پنهان چیه خانما ؟؟

۴ پاسخ

پسر منم رفلاکس پنهان دارا

موقع شیرخوردن بیقراره و قوس میده بدنشو
تند تند از خواب میپره
نشخوار میکنه
عق میزنه اما بالا نمیاره
تف زیاد داره

شیر بزور میخوره اب دهنش بیرون میده
انگار ادامش میجون بعضی مواقع عق میزنه

وقتی بالا میاره تو بیرون نمیریزه تو دهنش میاد آخرشم برمیگرده باز ت شکمش یا گلوش😅

سوال های مرتبط

مامان آقا یاشار_آرشام مامان آقا یاشار_آرشام ۴ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۷ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۹ ماهگی
مامان سید یزدان مامان سید یزدان ۷ ماهگی
مامان 🩷آنیسا🩷 مامان 🩷آنیسا🩷 ۳ ماهگی
مامان ❣️ بهراد ❣️ مامان ❣️ بهراد ❣️ ۷ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۴ ماهگی
مامان رُز💗 مامان رُز💗 ۱۷ ماهگی
مامان دلبندم مامان دلبندم ۸ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۷ ماهگی
مامان حلما مامان حلما ۸ ماهگی
مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۲ ماهگی
مامان مهرو کوچولو‌🎀 مامان مهرو کوچولو‌🎀 ۹ ماهگی
مامان هانیس🩷 و هایان 🩵 مامان هانیس🩷 و هایان 🩵 ۶ ماهگی