سلام مامانها علائم رفلاکس پنهان چیه؟

۱ پاسخ

خس خس ،استفراغ کم با سکسکه،موقع خوابم انگار همش یه چیز تو گلوشه نمیزاره راحت بخوابه

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا ۲ ماهگی
مامان ❣️ بهراد ❣️ مامان ❣️ بهراد ❣️ ۷ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۵ ماهگی
مامان رُز💗 مامان رُز💗 ۱۷ ماهگی
مامان دلبندم مامان دلبندم ۸ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۷ ماهگی
مامان حلما مامان حلما ۸ ماهگی
مامان جیگر طلا🍓🫀🧿 مامان جیگر طلا🍓🫀🧿 ۱۳ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی
مامان نورچشمم🌟🌱💚 مامان نورچشمم🌟🌱💚 ۵ ماهگی
مامان انا مامان انا ۶ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی
مامان 💓نیکا👼 مامان 💓نیکا👼 ۷ ماهگی