علائم رفلاکس پنهان چیه؟

۴ پاسخ

خس خس گلو
تف و اب دهن زیاده

خس خس دارن
رو زبونشون خیلی سفید هست
انگار یه چیزی میاد تو دهنشون و انگار لقمه میجون

خس خس سینه خرخر بینی کش و قوس داذن شیر نخوردن کف کردن و اب زیختن از دهان ترش کردن بی قراری

صورتش و میماله به خصوص بینیش
خوابش میشه یه ربع
بینیش زود کیپ میشه هرروز صبح باید تمیز کنی
انگاری آدامس می‌جوند
تو دهنش هم سفیده

سوال های مرتبط

مامان آریشاه مامان آریشاه ۱۶ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۴ ماهگی
مامان رُز💗 مامان رُز💗 ۱۷ ماهگی
مامان حلما مامان حلما ۸ ماهگی
مامان نیارا مامان نیارا ۱۱ ماهگی
مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی
مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۲ ماهگی
مامان مهرو کوچولو‌🎀 مامان مهرو کوچولو‌🎀 ۹ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۱۲ ماهگی
مامان هانیس🩷 و هایان 🩵 مامان هانیس🩷 و هایان 🩵 ۶ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی
مامان شکوفه گیلاس🍒♥️🍼 مامان شکوفه گیلاس🍒♥️🍼 ۴ ماهگی
مامان نورچشمم🌟🌱💚 مامان نورچشمم🌟🌱💚 ۵ ماهگی
مامان انا مامان انا ۶ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی