خس خس گلو مخصوصا بعد شیر
حالت آدامس جویدن
بالا میاره اما انگار قورت میده و بیرون نمیاد
گاها بینی مخاط داره و گرفتگی
من وقتی شیر میدم بالش میزارم زیر سرش شیب دار
یا تو بغلم حالت شیب دار میگیرم
و بعد شیر خوردن کمی نشسته نگه میدارمش اوکی میشه و اذیت نمیشه
شیر تا حلقش میاد ولی استفراغ نمیکنه...ی حالت گرفتگی بینی داره
خس خس سینه. بالشت ک نزاری شیر برمیگرده میشه خلط .گرفتگی بینی .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.