علائم رفلاکس پنهان چیه؟؟؟؟

۳ پاسخ

خس خس گلو مخصوصا بعد شیر
حالت آدامس جویدن
بالا میاره اما انگار قورت میده و بیرون نمیاد
گاها بینی مخاط داره و گرفتگی
من وقتی شیر میدم بالش میزارم زیر سرش شیب دار
یا تو بغلم حالت شیب دار میگیرم
و بعد شیر خوردن کمی نشسته نگه می‌دارمش اوکی میشه و اذیت نمیشه

شیر تا حلقش میاد ولی استفراغ نمیکنه...ی حالت گرفتگی بینی داره

خس خس سینه. بالشت ک نزاری شیر برمیگرده میشه خلط .گرفتگی بینی .

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۴ ماهگی
مامان رُز💗 مامان رُز💗 ۱۷ ماهگی
مامان دلبندم مامان دلبندم ۸ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۷ ماهگی
مامان حلما مامان حلما ۸ ماهگی
مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۲ ماهگی
مامان هانیس🩷 و هایان 🩵 مامان هانیس🩷 و هایان 🩵 ۶ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی
مامان انا مامان انا ۶ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی
مامان آقا یاشار_آرشام مامان آقا یاشار_آرشام ۴ ماهگی
مامان ماه قشنگم 🎀🌙 مامان ماه قشنگم 🎀🌙 ۵ ماهگی
مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۱۲ ماهگی