علائم رفلاکس یا رفلاکس پنهان چیه

۴ پاسخ

سرفه عطسه ،انگار چیزی رو قورت دادن ،سکسکه زیاد
خس خس کردن توی خواب
حرکت دهان مث آدامس جویدن
حالت عوق زدن ولی چیزی بالا نمیارن

پسرمن همه اینارو داره😐😶🥴

کش و قوس زیاد به بدن میدن
کیپی بینی خس خس میکنن

وای پسرم رفلاکس پنهان داره همش بعد شیر اگه خواب باشه آروغ نزنه انگار تو دهنش داره آدامس میجوه

سوال های مرتبط

مامان ماه قشنگم 🎀🌙 مامان ماه قشنگم 🎀🌙 ۵ ماهگی
مامان آقا یاشار_آرشام مامان آقا یاشار_آرشام ۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۴ ماهگی
مامان رُز💗 مامان رُز💗 ۱۷ ماهگی
مامان دلبندم مامان دلبندم ۸ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۷ ماهگی
مامان حلما مامان حلما ۸ ماهگی
مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۲ ماهگی
مامان هانیس🩷 و هایان 🩵 مامان هانیس🩷 و هایان 🩵 ۶ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی
مامان نورچشمم🌟🌱💚 مامان نورچشمم🌟🌱💚 ۵ ماهگی
مامان انا مامان انا ۶ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی