علائم رفلاکس یا رفلاکس پنهان چیه؟

۴ پاسخ

دخترمنم فکرکنم هم رفلاکس داره هم رفلاکس پنهان

دختر من همش خس خس داشت و هنوزم یکم داره اشتها نداشتن و شیر نخوردن
وزن نگرفتن
بی قراری موقع شیر خوردن خودشو قوس میداد
رفلاکس پنهان

دختر من هر سری شیر می‌خورد با همون غلظت باز پرت میکرد بیرون
ببین از گوشه دهنش نمیریخت ها مثل استفراغ پرررت میکرد

اگه ریفلاکس داشته باشه با شدت شیر رو برمی گردونه و حجمش زیاده
وزن خوب نمیگیره
اگه پنهان باشه انگار داره یه چیزی رو مزه مزه می کنه

سوال های مرتبط

مامان آقا یاشار_آرشام مامان آقا یاشار_آرشام ۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۴ ماهگی
مامان رُز💗 مامان رُز💗 ۱۷ ماهگی
مامان دلبندم مامان دلبندم ۸ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۷ ماهگی
مامان حلما مامان حلما ۸ ماهگی
مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۲ ماهگی
مامان مهرو کوچولو‌🎀 مامان مهرو کوچولو‌🎀 ۹ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۱۲ ماهگی
مامان هانیس🩷 و هایان 🩵 مامان هانیس🩷 و هایان 🩵 ۶ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی
مامان شکوفه گیلاس🍒♥️🍼 مامان شکوفه گیلاس🍒♥️🍼 ۴ ماهگی
مامان نورچشمم🌟🌱💚 مامان نورچشمم🌟🌱💚 ۵ ماهگی