دخترمنم فکرکنم هم رفلاکس داره هم رفلاکس پنهان
دختر من همش خس خس داشت و هنوزم یکم داره اشتها نداشتن و شیر نخوردن
وزن نگرفتن
بی قراری موقع شیر خوردن خودشو قوس میداد
رفلاکس پنهان
دختر من هر سری شیر میخورد با همون غلظت باز پرت میکرد بیرون
ببین از گوشه دهنش نمیریخت ها مثل استفراغ پرررت میکرد
اگه ریفلاکس داشته باشه با شدت شیر رو برمی گردونه و حجمش زیاده
وزن خوب نمیگیره
اگه پنهان باشه انگار داره یه چیزی رو مزه مزه می کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.