علائم رفلاکس پنهان چیه😩

۳ پاسخ

یعنی میگی از سه ماه به بعد احتمال رفلاکس شروع شدن هم هست؟
یا از قبل هم داشته نی نی تون ؟

منم تازه زایمان کردم سزارین کردم پریود نشدم هنوز تست هم کردم منفی بود اما پریود نشدم چرا

شیر تا گلوش میاد مثلی که این ادامس دهنشون و بیقراره

سوال های مرتبط

مامان رُز💗 مامان رُز💗 ۱۷ ماهگی
مامان نورچشمم🌟🌱💚 مامان نورچشمم🌟🌱💚 ۵ ماهگی
مامان انا مامان انا ۶ ماهگی
مامان ماه قشنگم 🎀🌙 مامان ماه قشنگم 🎀🌙 ۵ ماهگی
مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۱۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۷ ماهگی
مامان 🩵آرمان🩵 مامان 🩵آرمان🩵 ۹ ماهگی
مامان علیرضای مامان مامان علیرضای مامان ۱۳ ماهگی
مامان زندگیم مامان زندگیم ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی
مامان سید یزدان مامان سید یزدان ۷ ماهگی
مامان دلانا💖 مامان دلانا💖 ۶ ماهگی
مامان کایان👶🏼 مامان کایان👶🏼 ۳ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۲ ماهگی