علائم رفلاکس پنهان چیه دوستان ؟؟؟

۲ پاسخ

انگار یه چیزی تو دهنشه مزه میکنه و حالت آدامس جویدن فکشو تکون میده یا بعضی وقتا انگار یه چیز تلخ خورده همش زبونشو میده بیرون خوابش هم سنگین نمیشه و دهنش کف میکنه یه وقتایی هم موقع شیر خوردن با اینکه گرسنه هست سرشو میکشه عقب گریه میکنه و نمیتونه درست شیر بخوره..بچه من به خاطر رفلاکس این حالت ها رو داره

همه ی اینایی که مامان باوان گفت درسته و دختر منم داره متاسفانه
دارم بهش فاموتیدین میدم سه بار در روز بازم به نظرم فرقی نکرده
فک نکنم خیلی دارو موثر باشه کلا 😓

سوال های مرتبط

مامان مجاهد مامان مجاهد ۱۴ ماهگی
مامان دلانا💖 مامان دلانا💖 ۶ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۴ ماهگی
مامان رُز💗 مامان رُز💗 ۱۷ ماهگی
مامان دلبندم مامان دلبندم ۸ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۷ ماهگی
مامان حلما مامان حلما ۸ ماهگی
مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۲ ماهگی
مامان هانیس🩷 و هایان 🩵 مامان هانیس🩷 و هایان 🩵 ۶ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی
مامان نورچشمم🌟🌱💚 مامان نورچشمم🌟🌱💚 ۵ ماهگی
مامان انا مامان انا ۶ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی