انگار یه چیزی تو دهنشه مزه میکنه و حالت آدامس جویدن فکشو تکون میده یا بعضی وقتا انگار یه چیز تلخ خورده همش زبونشو میده بیرون خوابش هم سنگین نمیشه و دهنش کف میکنه یه وقتایی هم موقع شیر خوردن با اینکه گرسنه هست سرشو میکشه عقب گریه میکنه و نمیتونه درست شیر بخوره..بچه من به خاطر رفلاکس این حالت ها رو داره
همه ی اینایی که مامان باوان گفت درسته و دختر منم داره متاسفانه
دارم بهش فاموتیدین میدم سه بار در روز بازم به نظرم فرقی نکرده
فک نکنم خیلی دارو موثر باشه کلا 😓
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.