رفلاکس پنهان :بچه شیر بالا نمیاره فقط تاگلوش میاد و میره پایین ،دقت کنی گاهی انگار عق خالی میزنه،اب دهنش زیاد میریزه و تف تفیای حبابی میده بیرون،موقع خاب یهو میپره و دستشو ب بینی و چشماش میزنه،کمرشو قوس میده زیر سینه هم نق میزنه،اصولا تندتند شیر میخان،شدیدم بشه خس خس سینه
از من ب شما نصیحت سریع ببرین دکتر ،مث من نباشین ک ب گفته بقیه هی گفتن دارو میده دکتر بعد معده بچه عادت میکنه و فلان
من سهل انگاری کردم دیر بردم ،الان بچم ی هفتس ک عاصیم کرده فقط تو بغل حالت نشسته میمونه
دربقیه موارد درد داره و میسوزه و امونمو بریده
دغدغه ی امروز من.
دکترا هم نیستن.واقعا ترسناک شده وضعیت
مدام شیر میزنه تو گلوشون و صدا میده
پسر من خس خس سینه هم میگیره بعد شیر خوردن و باید آروغ بزنه تا خوب شه
تو خوابم صداهای عجیب غریب از خودش درمیاره
انگار داره ادامس میجوعه😢
همیشه یه چیزیو میجوعه .خلط پشت حلق
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.