دوستان علایم رفلاکس پنهان چیه؟

۴ پاسخ

خس خس سینه، بعد شیر خوردن یکمی بالا اوردن، انگار یه چیزی تو دهنش داره میجوعه

و اينكه شير نميخوره يا به سختي شير ميخوره

پسر من بالا نمیاره فقط بعضی موقه ها سرفه مکنه اونم بیشتر تو خواب الان خیلی کمتر شده کوچیک بود بد بود انگار سرما خورده بود همش سرفه مکرد از ده روزه گیش تا آلان

من که دیگه کم آوردم🥺😔 بدترین چیز واسه نوزاد رفلاکس پنهانه اینکه مرتب سرشو به عقب خم می‌کنه اینکه بینیش کیپ میشه اینکه موقع شیر خوردن خر خر می‌کنه اینکه تو خواب دست وپاهاش میپره خواب راحتی نداره

سوال های مرتبط

مامان دلانا💖 مامان دلانا💖 ۶ ماهگی
مامان کایان👶🏼 مامان کایان👶🏼 ۳ ماهگی
مامان آریشاه مامان آریشاه ۱۶ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۴ ماهگی
مامان رُز💗 مامان رُز💗 ۱۷ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۷ ماهگی
مامان حلما مامان حلما ۸ ماهگی
مامان نیارا مامان نیارا ۱۱ ماهگی
مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی
مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۲ ماهگی
مامان مهرو کوچولو‌🎀 مامان مهرو کوچولو‌🎀 ۹ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۱۲ ماهگی
مامان هانیس🩷 و هایان 🩵 مامان هانیس🩷 و هایان 🩵 ۶ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی
مامان شکوفه گیلاس🍒♥️🍼 مامان شکوفه گیلاس🍒♥️🍼 ۴ ماهگی