سلام خانما علائم رفلاکس چی هست

۴ پاسخ

خس خس سینه گرفتگی بینی سرفه حتی
خیلی وقتا انگار تو دهنشون چیزی هس مزه مزه میکنن
بالا‌اوردن خوب وزن نگرفتن

شیر از دماغ و دهنش با فشار بیاد

تو خواب به خودشون نیپیچن حالت زور زدن دارن انگار یه چیزی مزه مزه میکنن تو دهنشون گاهی گریه دارن

شیر بالا میارن

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها🧿🧸 مامان محمد طاها🧿🧸 ۷ ماهگی
مامان دلوین دلیار مامان دلوین دلیار ۴ ماهگی
مامان ژینا ژیوان مامان ژینا ژیوان ۱۵ ماهگی
مامان دوتا فندوق مامان دوتا فندوق ۸ ماهگی
مامان دیانا مامان دیانا ۱ ماهگی