سلام خانما سرفه علائم رفلاکس هست؟

۱ پاسخ

بله رفلاکس یا الرژی

سوال های مرتبط

مامان ❤️ایلیا جان❤️ مامان ❤️ایلیا جان❤️ ۵ ماهگی
مامان فسقل مامان فسقل ۱۴ ماهگی
مامان دلوین دلیار مامان دلوین دلیار ۴ ماهگی
مامان محمد طاها🧿🧸 مامان محمد طاها🧿🧸 ۷ ماهگی
مامان دلوین دلیار مامان دلوین دلیار ۴ ماهگی
مامان پسرام 😘😘 مامان پسرام 😘😘 ۹ ماهگی
مامان دوتا فندوق مامان دوتا فندوق ۸ ماهگی
مامان دیانا مامان دیانا ۱ ماهگی
مامان ❣️ بهراد ❣️ مامان ❣️ بهراد ❣️ ۷ ماهگی