سلام مامانها علائم رفلکس چی هست

۱ پاسخ

دل نوزادتان رو با روغن چرب کن و ب صورت دَورانی مث عقربه های ساعت ماساژ بده هم برا رفلاکس و یبوست من با این روش کنترل میکنم دل‌درد ش رو

سوال های مرتبط

مامان دلوین دلیار مامان دلوین دلیار ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۹ ماهگی