علائم رفلاکس بچه چی

۲ پاسخ

دکتر برای بچه من طبق اینا گفت رفلاکس وگرنه بچه من گریه و...نداشت
گفت چون بچه نفخ داشت زیاد دستشویی میکرد الان بهتر شده

نفخ شکم،زبونش سفید باشه از شیر ،زور زدن موقع دفع و روزی چهاربار مدفوع میکرد بردم دکتر گفت رفلاکس داره دارو داد بهتر شد

سوال های مرتبط

مامان ژینا ژیوان مامان ژینا ژیوان ۱۵ ماهگی
مامان دلوین دلیار مامان دلوین دلیار ۴ ماهگی
مامان دلوین دلیار مامان دلوین دلیار ۴ ماهگی
مامان کیان و کیاشا ♥️ مامان کیان و کیاشا ♥️ ۳ ماهگی
مامان علی🌙 مامان علی🌙 ۱۶ ماهگی