سلام مامانها علائم کولیک و رفلاکس چی هست

۲ پاسخ

رفلاکس هم بالا آوردن حالا یا شدید و‌پرتابی یا پنهان مثل پسر من
انگار یه چی داره میخوره ملچ ملوچ می‌کنه ،سرفه میکنه، خس خس سینه داره
با دستاش هی صورتشو چنگ میندازه ترش می‌کنه درواقع بچم

گریه های شدید ک هیچ جوره اروم نمیشه قرمز میشه زور میزنه پاهاشو جمع می‌کنه شکمش پسر منم کولیک داره خیلی بده

سوال های مرتبط

مامان دلوین دلیار مامان دلوین دلیار ۴ ماهگی
مامان ❤️ایلیا جان❤️ مامان ❤️ایلیا جان❤️ ۵ ماهگی
مامان محمد طاها🧿🧸 مامان محمد طاها🧿🧸 ۷ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۳ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۶ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱۳ ماهگی
مامان آتوسا 🤍 مامان آتوسا 🤍 ۳ ماهگی