علائم ریفلاکس چیه ؟؟
علائم کولیک چیه؟؟

۴ پاسخ

این رفلاکس کولیک چجوری خوب میشه و اینکه چرا بچه ها این دوتارو میگیرن‌

دختر منم هر دو داره امکان داره هر دوتاش داشته باشه

علائم رفلاکس مزه مزه کردن یا حالت جویدن
خس خس بینی
بالا آوردن شیر یا برگشت شیر تو دهن
قوس دادن
علائم کولیک زور زدن قرمز شدن وقتی به شکم بخوابونی اروم میشه گریه بی وقفه

ریفلاکس چند مدل داره شیر رو به همون شکل بالا میاره بهش ریفلاکس میگن
یا می تونن به صورت جهشی بالا بیارن
یا ریفلاکس پنهان می تونه داشته باشه


کولیک هم به خودش می پیچه دل درد داره از ده روزگی تا ۶۰ روزگی اوجش هست

سوال های مرتبط

مامان آتوسا 🤍 مامان آتوسا 🤍 ۳ ماهگی
مامان 👶🏻нαмιи مامان 👶🏻нαмιи ۱۴ ماهگی
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۷ ماهگی
مامان ایلماه مامان ایلماه قصد بارداری
مامان 𝓓𝓮𝓵𝓪𝓻𝓪𝓶 مامان 𝓓𝓮𝓵𝓪𝓻𝓪𝓶 ۹ ماهگی
مامان فسقلی🤱 مامان فسقلی🤱 ۳ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۱ ماهگی
مامان دخملی😍 مامان دخملی😍 ۱۴ ماهگی
مامان کایان🩵👶🏻 مامان کایان🩵👶🏻 ۷ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۷ ماهگی
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۳ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی