مامانا علائم رفلاکس و کولیک چیه؟

۵ پاسخ

سلام‌ دوستان دخترم ۴ ماه هست هی اسهال میشه دکترم بردمش دارو هم می دم خوب نمیشه چکار کنم

رفلاکس بالا آوردن زیاد بچه
به روش پرتابی بیرون آمدنش از دهن و بینی

اره صد دردصد.بزار داخل پتو مث گهواره از دو طرف بگیرین تکونش بدین حین گریه اگه گریش اروم گرفت کولیکه

کولیک باشه بچه اروم و قرار. ندارع

گریه شدید خم شدن بچه ب عقب دادم بیداد بدون دلیل و خیلی یشتر

سوال های مرتبط

مامان دنیز💕🍭 مامان دنیز💕🍭 ۵ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱۳ ماهگی
مامان آتوسا 🤍 مامان آتوسا 🤍 ۳ ماهگی
مامان 👶🏻нαмιи مامان 👶🏻нαмιи ۱۴ ماهگی
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۷ ماهگی
مامان ایلماه مامان ایلماه قصد بارداری
مامان 𝓓𝓮𝓵𝓪𝓻𝓪𝓶 مامان 𝓓𝓮𝓵𝓪𝓻𝓪𝓶 ۹ ماهگی
مامان فسقلی🤱 مامان فسقلی🤱 ۳ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۱ ماهگی
مامان دخملی😍 مامان دخملی😍 ۱۴ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۷ ماهگی