رفلاکس( بالاآورن،خس خس سینه،درست شیر نخوردن)
کولیک(زور زدن،نوزاد به خودش بپیچه،گریه زیاد و بی تابی،نق زدن)
رفلاکس موقعی اتفاق میوفته که بچه بعد شیر خوردن و حتی آروغ گرفتن مقداری از شیر رو بالا میاره
کولیک هم دل پیچه ایه که از عصر شروع میشه و تا نزدیکای صبح ادامه داره و بچه رو خیلی بی تاب و بی قرار میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.