علایم رفلاکس و کولیک چیه مامانا

۲ پاسخ

رفلاکس( بالاآورن،خس خس سینه،درست شیر نخوردن)
کولیک(زور زدن،نوزاد به خودش بپیچه،گریه زیاد و بی تابی،نق زدن)

رفلاکس موقعی اتفاق میوفته که بچه بعد شیر خوردن و حتی آروغ گرفتن مقداری از شیر رو بالا میاره
کولیک هم دل پیچه ایه که از عصر شروع میشه و تا نزدیکای صبح ادامه داره و بچه رو خیلی بی تاب و بی قرار میکنه

سوال های مرتبط

مامان کایان🩵👶🏻 مامان کایان🩵👶🏻 ۷ ماهگی
مامان دنیز💕🍭 مامان دنیز💕🍭 ۵ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱۳ ماهگی
مامان آتوسا 🤍 مامان آتوسا 🤍 ۳ ماهگی
مامان 👶🏻нαмιи مامان 👶🏻нαмιи ۱۴ ماهگی
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۷ ماهگی
مامان ایلماه مامان ایلماه قصد بارداری
مامان 𝓓𝓮𝓵𝓪𝓻𝓪𝓶 مامان 𝓓𝓮𝓵𝓪𝓻𝓪𝓶 ۹ ماهگی
مامان فسقلی🤱 مامان فسقلی🤱 ۳ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۱ ماهگی
مامان دخملی😍 مامان دخملی😍 ۱۴ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۷ ماهگی