علائم کولیک و ریفلاکس چیه خانوما؟

۴ پاسخ

رفلاکس هم این بود ک همش استفراغ می‌کرد بعد شیر خوردن شدید هم از دهن هم از بینی

دختر من صورتش قرمز میشد انقد زور میزد

دختر من همش بی قراری می‌کرد نمیخوابید هی پاهاشو به شکمش جمع می‌کرد گریه می‌کرد زور میداد باید برمیگردونیمش رو دستمون تا آروم میشد به شکمش فشار میومد راحت میشد

دختر من کولیک داره دل درد داره ناله میکنه پاهاش جمع میکنه تو شکمش خیلی قرمز میشه روزی دوبارم‌وحشت ناک گریه میکنه

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱۳ ماهگی
مامان آتوسا 🤍 مامان آتوسا 🤍 ۳ ماهگی
مامان 👶🏻нαмιи مامان 👶🏻нαмιи ۱۴ ماهگی
مامان ایلماه مامان ایلماه قصد بارداری
مامان 𝓓𝓮𝓵𝓪𝓻𝓪𝓶 مامان 𝓓𝓮𝓵𝓪𝓻𝓪𝓶 ۹ ماهگی
مامان فسقلی🤱 مامان فسقلی🤱 ۳ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۱ ماهگی
مامان دخملی😍 مامان دخملی😍 ۱۴ ماهگی
مامان کایان🩵👶🏻 مامان کایان🩵👶🏻 ۷ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۷ ماهگی
مامان دنیز💕🍭 مامان دنیز💕🍭 ۵ ماهگی
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۳ ماهگی