۳ پاسخ

از۱۵روزگی معمولا کوایک شروع میشه

از بیست روزگی کم کم شروع شد

تو همین روزا منتظرش باش
رفلاکس ک بچه شیرو ب حاتی پرتاپی بیرون میکنه ک باید ببری دکتر دارو بخوره
کولیک اکثر نوزادا دارن

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۷ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۵ ماهگی
مامان آوین مامان آوین ۱ ماهگی
مامان آراد🤎🧸🍼🐥 مامان آراد🤎🧸🍼🐥 ۲ ماهگی