۳ پاسخ

بعضیا رفلاکسشون پنهانه دختر من پنهان بود اصلا بالا نمیورد نهایتش ده بار بالا نیورد فقط شیر برمی‌گشت دهنش خیلی سخته دوتاشم هم کولیک ورفلاکس ولی دورشون باید بگذره

کولیک از 15 روزگی شروع می شه دلدرد شدید می گیرن اکثرا شبا چن ساعت پشت هم گریه می کنن
رفلاکس هم اگه داشته باشن تند تند شیر بالا میارن

کولیک دلدرد میشه و پاهاش رو به شکمش فشار میاره، رفلاکس بالا میاره انگار چیزی توی دهنش هست و میجوه خوابش با کیفیت نیست ، خس خس سینه یا خور خور داره ، برای هر کسی فرق داره اصلا شاید یکی رفلاکس نداشته باشه ، معمولا کولیک بعد از ده پونزده روز کم کم خودشو نشون میده ، احتمالا تا سه ماهگی هم طول بکشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه هام🐥🐣 مامان جوجه هام🐥🐣 ۱ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۷ ماهگی