من الان یک هفتش شروع شده شبا از ساعت ۸ ۹ تا۱۲ ۱ گریه میککنه فقط
پسر من از ۵ روزگی نفخ داشت تا الان ، اول کمتر بود الان بیشتر شده که همون کولیک محسوب میشه ، بستگی داره معمولا تا ۴ ماهگی تموم میشه ولی بعضی بچه ها تا ۶ ماه هم خوب نمیشن ، پسر من زیاد گریه نمیکنه بیشتر زور میزنه ، کولیک شدید بچه چند ساعت مدام گریه میکنه و جیغ میزنه ، دلیلشم مشخص نیس اکثر بچه ها دارن
من دخترم از ۲۰ روزگیش شروع شد بچه جاریم هم از یکماهگیش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.