۳ پاسخ

من الان یک هفتش شروع شده شبا از ساعت ۸ ۹ تا۱۲ ۱ گریه میککنه فقط

پسر من از ۵ روزگی نفخ داشت تا الان ، اول کمتر بود الان بیشتر شده که همون کولیک محسوب میشه ، بستگی داره معمولا تا ۴ ماهگی تموم میشه ولی بعضی بچه ها تا ۶ ماه هم خوب نمیشن ، پسر من زیاد گریه نمیکنه بیشتر زور میزنه ، کولیک شدید بچه چند ساعت مدام گریه میکنه و جیغ میزنه ، دلیلشم مشخص نیس اکثر بچه ها دارن

من دخترم از ۲۰ روزگیش شروع شد بچه جاریم هم از یکماهگیش

سوال های مرتبط

مامان ناز نازی 🐣🤍✨ مامان ناز نازی 🐣🤍✨ ۸ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۲ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۵ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۵ ماهگی
مامان یلدا♥️ مامان یلدا♥️ ۶ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۹ ماهگی