علائم رفلاکس چیه؟؟چجوریه؟

۵ پاسخ

ام هفته اوله قینا شیرخشکی پی بده ولی بلوا سینه خوت بده با زردوی نگری

کی منالو بوو خانم ـگیان ای یاخوا پاو قدمی خیر بیت😍😍😍😍😍😍🧿🧿

چون منال تا۶مانگ دستگاه گوارشی کامل نیه

دلکم استفراق کردنی شیر بصورت پرتابی .همیشه زوان جاوین.وقت هس اسید معده یش تیتو ناو دمیان..ولی بو اوه ی ک هر ب شوین سینه اگری ل همو منالیکا هس اشی دوتاسه ساعت رای فقط شیری پی بدی.اروغی بگره ۱۵دیقه ب صورت عمود بیگره امجا دایبنه .با جیگکی کمی شیبی ببیت .بس همومنالی ل اضافه خوریا استفراق اکن مترسه

عزیزم یه دوزشه تازه فک نکنم داشته باشه هااا😐
بالا اوردن
یه حالتی مث ادامس جوییدن
خس خس سینه
کف کردن دهن

سوال های مرتبط

مامان کیان و کیاشا ♥️ مامان کیان و کیاشا ♥️ ۳ ماهگی
مامان دوتا فندوق مامان دوتا فندوق ۸ ماهگی
مامان آتوسا 🤍 مامان آتوسا 🤍 ۳ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی
مامان ماهان🌙لنا⭐️ مامان ماهان🌙لنا⭐️ ۱۰ ماهگی
مامان دلانا🩷 مامان دلانا🩷 ۱۵ ماهگی
مامان آیکان مامان آیکان ۱۵ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان علی و محمد مامان علی و محمد ۱۴ ماهگی
مامان ابوالفضل و الهه مامان ابوالفضل و الهه ۵ ماهگی
مامان مرصاد ♥️😘 مامان مرصاد ♥️😘 ۹ ماهگی
مامان Sepehr مامان Sepehr ۹ ماهگی
مامان دوتاتربچه🫀 مامان دوتاتربچه🫀 ۹ ماهگی