ام هفته اوله قینا شیرخشکی پی بده ولی بلوا سینه خوت بده با زردوی نگری
کی منالو بوو خانم ـگیان ای یاخوا پاو قدمی خیر بیت😍😍😍😍😍😍🧿🧿
چون منال تا۶مانگ دستگاه گوارشی کامل نیه
دلکم استفراق کردنی شیر بصورت پرتابی .همیشه زوان جاوین.وقت هس اسید معده یش تیتو ناو دمیان..ولی بو اوه ی ک هر ب شوین سینه اگری ل همو منالیکا هس اشی دوتاسه ساعت رای فقط شیری پی بدی.اروغی بگره ۱۵دیقه ب صورت عمود بیگره امجا دایبنه .با جیگکی کمی شیبی ببیت .بس همومنالی ل اضافه خوریا استفراق اکن مترسه
عزیزم یه دوزشه تازه فک نکنم داشته باشه هااا😐
بالا اوردن
یه حالتی مث ادامس جوییدن
خس خس سینه
کف کردن دهن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.