علائم رفلاکس چیه ؟

۱ پاسخ

زود زود سکسکه نخوردن شیر خودشو به بالا میکشه وقتی داره شیر میخوره ،
هعی سرشو این ور اون ور میکنه ، شیر رو برمیگردونه بیرون

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱۳ ماهگی
مامان آتوسا 🤍 مامان آتوسا 🤍 ۳ ماهگی
مامان ماهان🌙لنا⭐️ مامان ماهان🌙لنا⭐️ ۱۰ ماهگی
مامان آیکان مامان آیکان ۱۵ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان علی و محمد مامان علی و محمد ۱۴ ماهگی
مامان ابوالفضل و الهه مامان ابوالفضل و الهه ۵ ماهگی
مامان مرصاد ♥️😘 مامان مرصاد ♥️😘 ۹ ماهگی
مامان Sepehr مامان Sepehr ۹ ماهگی
مامان دوتاتربچه🫀 مامان دوتاتربچه🫀 ۹ ماهگی
مامان نفسام وسهیل مامان نفسام وسهیل ۳ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۲ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی