علائم سرماخوردگی بچه چجوریه؟ 😩

۱ پاسخ

بینی کیپ .خس خس سینه. سرفه. عطسه . تب وقتی 2 .3 مورد رو داشته باشه یعنی سرماخورده

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۱۵ ماهگی
مامان کیان و کیاشا ♥️ مامان کیان و کیاشا ♥️ ۳ ماهگی
مامان پسرهام مامان پسرهام ۴ ماهگی
مامان جهان🫠🐣 مامان جهان🫠🐣 ۳ ماهگی
مامان نیلماه 🌙🎀 مامان نیلماه 🌙🎀 ۱ ماهگی