علائم سرماخوردگی در بچه ها چیه

۱ پاسخ

بر من فقط گرفتگی بینی بود دکتر گفت سرما خورده عطسه هم میکرد

سوال های مرتبط

مامان درسا🩷دیان🩵 مامان درسا🩷دیان🩵 ۶ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱۵ ماهگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی