علائم سرما خوردگی در نوزادان چیه؟

۲ پاسخ

من از دکتر پرسیدم
گفت بی‌حالی
تند نفس کشیدن و خوب شیر نخوردن
عطسه و سرفه با فاصله طبیعیه علائم سرماخوردگی نیست

خس خس بینی و گرفتیگ دماغ تب ایناست

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱۵ ماهگی
مامان ایلیا و حلما مامان ایلیا و حلما ۱۱ ماهگی
مامان مهسا مامان مهسا ۱۰ ماهگی
مامان پسرهام مامان پسرهام ۴ ماهگی
مامان سام🩵گندم🩷 مامان سام🩵گندم🩷 ۱۰ ماهگی