علائم سرماخوردگی تو نوزادان چیه

۴ پاسخ

سرفه ابریزش یا گرفتگی بینی،یا تب

خس خس سینه و زیاد سینه میاد و میره

پی پیش سبز میشه

بچه ی منم سرما خورده چیکار کنم😭

سوال های مرتبط

مامان درسا🩷دیان🩵 مامان درسا🩷دیان🩵 ۶ ماهگی
مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی
مامان ایلیا و حلما مامان ایلیا و حلما ۱۱ ماهگی
مامان آقا مهدیار جون مامان آقا مهدیار جون ۴ ماهگی