خانوما علایم سرماخوردگی در نوزادان چیه؟

۱ پاسخ

دختر من سرفه داشت، بینیش پر میشد، بعضی وقتام بالا میاورد ی کوچولو چرک توش دیده میشد

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱۵ ماهگی
مامان ایلیا و حلما مامان ایلیا و حلما ۱۱ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۷ ماهگی