خانوما علائم رفلاکس چیه

۳ پاسخ

خس خس سینه و تک سرفه و گرفتگی صدا و بینی
انگار یه چیزی میاد تو دهنش و حالت آدامس جویدن داره
خوب وزن نگرفتن
بی قراری و نق زدن و گریه موقع شیر خوردن یا امتناع از خوردن شیر
خواب سبک و کوتاه و کم از علامت های رفلاکسه

موقع شیرخوردن هی سرشومیبره عقب نمیخوادبخوره توخواب همش وول میخوره نمیتونه بخوابه تویه سریاهم جهشی بالاآوردن بعدازشیرخوردن

فکر کنم بی قراری

گریه کردن زیاد باد خارج شدن

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا ۷ ماهگی
مامان آقا آرمان مامان آقا آرمان ۴ ماهگی
مامان دیار🤱🏻👑 مامان دیار🤱🏻👑 ۴ ماهگی
مامان آریان🩵🥹 مامان آریان🩵🥹 ۱ ماهگی
مامان جانان🐥🫀 مامان جانان🐥🫀 ۴ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱۳ ماهگی
مامان Nafas🩷
🩷🩷 مامان Nafas🩷 🩷🩷 ۱۶ ماهگی