۳ پاسخ

رفلاکس اشکار ک واضح بالامیاره
رفلاکس پنهان:حالت ادامس جویدن مزه مزه کردن ترش کرون
کش و قوس دادن
سر رو ب عقب پرت کردن
خس خس سینه
گرفتگی بینی خاب کم وسطحی چون محتویات اسیدی معده ک ازاردهنده س میاد داخل حلق
بیقراری
و...

بچه کم وزن میگیره ، اگه رفلاکس آشکار باشه که بالا میاره ولی اگه پنهان باشه انگار همیشه تو دهنش یه چیزی هس، وقتی میخوای آروغشو بگیری صدای آروغ آبکیه. سر بچه رو بالاتر بزاری علائمش کمتر میشه

تف حبابی دور لب
بیقرار بعد شیر که تا بالا نیاره خوب نمیشه
حالت کمونی گرفتن امتناع از شیر خوردن
از خواب پریدن چون اسید معده میزنه بالا

سوال های مرتبط

مامان جانان🐥🫀 مامان جانان🐥🫀 ۴ ماهگی
مامان دوتا عشق مامان دوتا عشق ۴ سالگی
مامان Nafas🩷
🩷🩷 مامان Nafas🩷 🩷🩷 ۱۶ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۷ ماهگی
مامان آقا آرمان مامان آقا آرمان ۴ ماهگی