خانوما میشه بگین علائم رفلاکس چیه؟

۵ پاسخ

کم خواب هست روزا خوب نمی‌خوابه ولی ماشاالله شب میخوابه

آب دهنش میاد گاها آب پرتاب می‌کنه بالا هم میاره ولی زیاد نه کم ولی شیشه شیر که میدم اول که با اشتها میخورد الان اونطور نیس یعنی رفلاکس داره؟

بالااوردن زیاد مث پنیری و دل دردشدید

جیق بی قراری جمع شدن دل پیچه نفخ آب دهن کم خوابی نگرفتن سینه مادروبابهونه گیرفتن

بالا اوردن زیاد بچه به صورت جهشی

سوال های مرتبط

مامان پناه💕 مامان پناه💕 ۱۰ ماهگی
مامان دوتا عشق مامان دوتا عشق ۴ سالگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۴ ماهگی
مامان آقا آرمان مامان آقا آرمان ۴ ماهگی
مامان دیار🤱🏻👑 مامان دیار🤱🏻👑 ۴ ماهگی
مامان آریان🩵🥹 مامان آریان🩵🥹 ۱ ماهگی