خانوما علائم رفلاکس نوزاد چیه

۳ پاسخ

بالا آوردن
دهنش انگار آدامس میجوعه
برا من موقع آروغ زدن بالا میاره
سکسکه بالا میاره

کاش یکی جواب منو هم میداد

گریه ،خودشو جمع می کنه ،سکسکه ،دیر آروغ میزنه بالا میاره ،تند تند شیر میخواد

سوال های مرتبط

مامان نساء مامان نساء ۵ ماهگی
مامان دوتا عشق مامان دوتا عشق ۴ سالگی
مامان زندگیم مامان زندگیم ۱۱ ماهگی
مامان پناه کوچولو🧸🫀 مامان پناه کوچولو🧸🫀 ۴ ماهگی
مامان 🩷 دو قلو ها 💙 مامان 🩷 دو قلو ها 💙 ۱۱ ماهگی
مامان جانان🐥🫀 مامان جانان🐥🫀 ۴ ماهگی
مامان محمد شاهان🩵 مامان محمد شاهان🩵 ۵ ماهگی