خانما علائم رفلاکس نوزاد چیه

۱ پاسخ

سرشو به سمت بالا میگیره
همش انگار یه چیزی تو دهنش میجوعه
استفراغ جهشی
صدای مثل بزغاله درمیاره
اب دهنش کف میکنه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۳ ماهگی
مامان نساء مامان نساء ۵ ماهگی
مامان رویای زندگیم🥰 مامان رویای زندگیم🥰 ۴ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۷ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۶ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۴ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۷ ماهگی
مامان 💞 نورا💞 مامان 💞 نورا💞 ۴ ماهگی