علائم و درمان رفلاکس نوزاد. چیه

۳ پاسخ

شیر و حجم کم بهش بده
بعد هر وعده شیر حتما عاروق شو بگیر
زود درازش نکن
زیره سرش یکم بالا باشه

درمان نداره فقط باید مراعات کنی

شیر و میاره بالا ،پسر من تو این وضعیته

علائمش شیرو پس میزنه خس خس میکنه

سوال های مرتبط

مامان پرنسس قشنگم👧🏻💕 مامان پرنسس قشنگم👧🏻💕 ۱۵ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۳ ماهگی
مامان ویانا و رایان🌼 مامان ویانا و رایان🌼 ۳ ماهگی
مامان رویای زندگیم🥰 مامان رویای زندگیم🥰 ۴ ماهگی
مامان فاطمه ثمین مامان فاطمه ثمین ۶ ماهگی
مامان رضا کوچولو😍🥰 مامان رضا کوچولو😍🥰 ۷ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۷ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۶ ماهگی
مامان رویای زندگیم🥰 مامان رویای زندگیم🥰 ۴ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۴ ماهگی
مامان 🍼 رادوین جان🍼 مامان 🍼 رادوین جان🍼 ۳ ماهگی