سلام درمان رفلاکس نوزاد چیه
بیچاره بچم

۴ پاسخ

علائمش چیه

منم هی دارو میدم بی فایده

داروخانه بهم داد واس دل‌درد اصن تاثیر نداشت شربت رازیانه رو

خودت کاسنی بخور .. شربت رازیانه بش بده قاشق چای خوری ‌‌...

سوال های مرتبط

مامان پرنسس قشنگم👧🏻💕 مامان پرنسس قشنگم👧🏻💕 ۱۵ ماهگی
مامان 💞 نورا💞 مامان 💞 نورا💞 ۴ ماهگی
مامان آرتین🩵ماهلین🌙 مامان آرتین🩵ماهلین🌙 ۸ ماهگی
مامان یاسین 💙 مامان یاسین 💙 ۱۱ ماهگی
مامان محمدحسین🫀 مامان محمدحسین🫀 ۵ ماهگی
مامان پارسا کوچولو💙 مامان پارسا کوچولو💙 ۵ ماهگی
مامان 🐤🎀Dlvin🎀🐥 مامان 🐤🎀Dlvin🎀🐥 ۱۳ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان جاوید مامان جاوید ۲ ماهگی