درمان رفلاکس چیه😭

۵ پاسخ

ببین من سر دخترم همه کار کردم از قطره و پودر و شربت بگیر تا انواع شیر خشک راستش اثر چندانی نداره و تا شش ماهگی هست کمکی رو زود شر.وعکردیم بهتر شد ینی من هر ماه دکتر بودم

برادختر من دکتر ساشه تجویز کرد پودره بااب قاطی میکنم از ۱۲ساعت میدم تو تایایپکا هست

پسر منم رفلاکس داره
از تشک آنتی رفلاکس استفاده کن
بعداز شیر دادن حتما آروغش و بگیر و 1ربع عمود نگهش دار
شربت لوسیدامین هم برای استفراغش باید ناشتابدی

ببرش دکتر .. بهش دارو میده ..و خیلی مراقبت میخاد خیلی بیشتر از بچه های ک رفلاکس ندارن

دختر منم داره ..شما در چه حده رفلاکسش🥲😭

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان جاوید مامان جاوید ۲ ماهگی
مامان ꫝꪖꪑⅈꪀ مامان ꫝꪖꪑⅈꪀ ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۱ ماهگی
مامان رادمهر🩵👶🏻 مامان رادمهر🩵👶🏻 ۷ ماهگی
مامان هلیا 🌞 مامان هلیا 🌞 ۷ ماهگی
مامان یاسین 💙 مامان یاسین 💙 ۱۱ ماهگی
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۵ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۲ ماهگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان پرنسس قشنگم👧🏻💕 مامان پرنسس قشنگم👧🏻💕 ۱۵ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۷ ماهگی
مامان 💞 نورا💞 مامان 💞 نورا💞 ۴ ماهگی