درمان رفلاکس چیه 🤒

۶ پاسخ

چی بگم والا
همه ی‌کارایی که میگن و هم انجام بدی بازم طول میکشه تا خوب شه
ولی خب زیر سر بچه بلند باشه
توی حالت شیب دار بهش شیر بده یعنی موقع شیر سرش بالاتر باشه
خیلی خوب اروغ گیری کن اصلا بیخیال نشو حتی اگه طول کشید

حتما بعد شیر خوردن آروغش بگیر
کم کم شیر بخوره یهو حجم زیاد شیر نده
یکمی زیر سرش بلند باشه
و اینکه زمان میبره تا خوب شه

زیرسربچه بلند باشه و شیردهیش نظم داشته باشه پرخوری نکنه بهترین روش درمان

صبررررررر و مقاومت
تهش میریم تیمارستان

بالا میاره یا پنهانه ؟

صبوری 😂

سوال های مرتبط

مامان 🐤🎀Dlvin🎀🐥 مامان 🐤🎀Dlvin🎀🐥 ۱۳ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۸ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان جاوید مامان جاوید ۲ ماهگی
مامان ꫝꪖꪑⅈꪀ مامان ꫝꪖꪑⅈꪀ ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۸ ماهگی
مامان رادمهر🩵👶🏻 مامان رادمهر🩵👶🏻 ۷ ماهگی
مامان یاسین 💙 مامان یاسین 💙 ۱۱ ماهگی
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۵ ماهگی
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۵ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۲ ماهگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی