درمان رفلاکس چیه؟؟

۴ پاسخ

قرص امپرازور باز کن ۲۰ تا ۲۵ دانه از دونه های سفید بریز داخل شیر خشک تا بخوره

دکتر ببرش گلم قطره فک کنم میدن

ده سال پیش دکتر پسرم ک رفلاکس داشت گفت بچه رو حتما آروغشو بگیر بیش از اندازه شیر نده .وقتی شیر خورد آروغ گرفتی سریع نخابونش تو بغلت یک ربع بیست دقیقه حالت ایستاده نگشدار تا شیر هضم بشه

هیچی فقط باید تحمل کنی آروغشو بگیر پسر اولم اینطوری بود واقعا عذاب کشیدم

سوال های مرتبط

مامان 🐤🎀Dlvin🎀🐥 مامان 🐤🎀Dlvin🎀🐥 ۱۳ ماهگی
مامان جاوید مامان جاوید ۲ ماهگی
مامان ꫝꪖꪑⅈꪀ مامان ꫝꪖꪑⅈꪀ ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۹ ماهگی
مامان رادمهر🩵👶🏻 مامان رادمهر🩵👶🏻 ۷ ماهگی
مامان هلیا 🌞 مامان هلیا 🌞 ۷ ماهگی
مامان یاسین 💙 مامان یاسین 💙 ۱۱ ماهگی
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۵ ماهگی
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۵ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۲ ماهگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان پرنسس قشنگم👧🏻💕 مامان پرنسس قشنگم👧🏻💕 ۱۵ ماهگی