درمان رفلاکس نوزاد؟؟؟

۴ پاسخ

من که هنوز درگیرم و درمان نتانستم هنوز همچنان ادامه دارد

اگه دکتر تشخیص داده رفلاکس دارو میده اگه هنوز دکتر نبردی از کجا می‌دونی داره همه بچها که قرار نیست کولیک یا رفلاکس داشته باشن بعضی اوقات هم طبیعی

من دکترم بردم دارو داد تاثیر نداشت
میگن ب مرور تا ۴ ماهگی خوب میشه

بعد شیر دادن آرغشو بگیر
زیر سرشو بلند کن

سوال های مرتبط

مامان پرنسس قشنگم👧🏻💕 مامان پرنسس قشنگم👧🏻💕 ۱۵ ماهگی
مامان 💞 نورا💞 مامان 💞 نورا💞 ۴ ماهگی
مامان فاطمه ثمین مامان فاطمه ثمین ۶ ماهگی
مامان ꫝꪖꪑⅈꪀ مامان ꫝꪖꪑⅈꪀ ۶ ماهگی
مامان 🐤🎀Dlvin🎀🐥 مامان 🐤🎀Dlvin🎀🐥 ۱۳ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان Melina مامان Melina ۲ ماهگی
مامان جاوید مامان جاوید ۲ ماهگی
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۵ ماهگی