مامانا درمان رفلاکس؟

۳ پاسخ

دارو هم گفتن فعلا نمی دیم

زیر سرش بلند باشه. تا 15 یا 20 دقیقه بعد از شیر دادن،بچه رو نزاری زمین و سرش بالا باشه یا بغلت یا رو شانه ات

بدبختی بیچارگی رفلاکس پدرم دراومده

سوال های مرتبط

مامان یارا پسر قشنگم مامان یارا پسر قشنگم ۱ ماهگی
مامان 🐤🎀Dlvin🎀🐥 مامان 🐤🎀Dlvin🎀🐥 ۱۳ ماهگی
مامان محمدحسین🫀 مامان محمدحسین🫀 ۵ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان رادمهر🩵👶🏻 مامان رادمهر🩵👶🏻 ۷ ماهگی
مامان یاسین 💙 مامان یاسین 💙 ۱۱ ماهگی
مامان پرنسس قشنگم👧🏻💕 مامان پرنسس قشنگم👧🏻💕 ۱۵ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی