سلام مامانا، علائم رفلاکس معده نوزاد چیه؟

۱ پاسخ

بالا میاره وزن نمیگیره شیر رو پس میزنه گریه زیاد میکنه انگار تو دهنش ی چیزی میجوه تک سرفه میکنه سینش صبح ک بیدار میشه مخصوصا خس خس میکنه و ...

سوال های مرتبط

مامان 🍼 رادوین جان🍼 مامان 🍼 رادوین جان🍼 ۳ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۴ ماهگی
مامان ویانا و رایان🌼 مامان ویانا و رایان🌼 ۳ ماهگی
مامان رویای زندگیم🥰 مامان رویای زندگیم🥰 ۴ ماهگی
مامان رضا کوچولو😍🥰 مامان رضا کوچولو😍🥰 ۷ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۷ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۶ ماهگی
مامان رویای زندگیم🥰 مامان رویای زندگیم🥰 ۴ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۴ ماهگی
مامان 💞 نورا💞 مامان 💞 نورا💞 ۴ ماهگی