خانوما علائم سرماخوردگی تو نوزاد چیه؟

۲ پاسخ

من نوزادم سرما خورده خیلی گناه داره 😭

تب، گرفتگی بینی،خس خس سینه

سوال های مرتبط

مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی
مامان مهراد🤍 مامان مهراد🤍 ۱۰ ماهگی
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۴ ماهگی
مامان کارن🫀 مامان کارن🫀 ۵ ماهگی
مامان رایان💙 مامان رایان💙 ۹ ماهگی
مامان Nafas👼🏻🩷 مامان Nafas👼🏻🩷 ۹ ماهگی
مامان جاوید مامان جاوید ۸ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۶ ماهگی